Office Centre

V našem Office Centru naleznete optimální prostor pro Váš byznys v kterékoliv fázi rozvoje přizpůsobený Vašim potřebám, možnostem a strategii. Stejně jako na Foru Romanu probíhala nejdůležitější společenská a obchodní setkávaní a jednání Starověkého Říma vytvořili jsme optimální prostor pro setkávání a obchodní aktivity našich současných i budoucích klientů.

Discover optimal place for your business!

Nabídku prostor k pronájmu tvoří několik základních typů ploch, které lze dále přizpůsobovat konkrétním požadavků a potřebám.


Služby v objektu

  • Recepce (informační, poštovní služby) – pracovní dny 7:00 – 18:00
  • Ostraha objektu – pracovní dny 18:00 až 7:00, mimo pracovní dny 0:00 – 24:00
  • Kartový přístupový systém, EZS/CCTV
  • Možnost pronájmu profesionálně vybavené zasedací místnosti
  • Parkoviště
  • Možnost stravování v restauraci TAVERNA

Nabízené typy kancelářských prostor

Active

Jste malou začínající společností? Testujete teprve trh? Jste naopak zavedenou společností, která je již stabilizovaná a nepotřebuje mnoho prostoru? Pro vás jsou určeny kanceláře typu Active. Kancelář tvoří základní buňka o velikosti 17 m2. Samozřejmostí je možnost zřízení klasické telefonní linky, nebo telefonování VoIP, internetové připojení a řada dalších služeb připravených tak, aby jste se mohli soustředit na svůj byznys. Pro více informací a nabídku kontaktujete pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránce kontakty.

Dynamic

ať již rostete, nebo jen potřebujete více kanceláří, správným řešením pro Vás jsou kanceláře Dynamic. Tvořeny základními buňkami 17 m2 je možno je libovolně propojovat, nebo spojovat tak aby přesně vyhovovali vašim potřebám. Samozřejmostí je možnost zřízení klasické telefonní linky, nebo telefonování VoIP, internetové připojení a řada dalších služeb připravených tak, aby jste se mohli soustředit na svůj byznys. Pro více informací a nabídku kontaktujete pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránce kontakty.

Expansion

Vysoký standard kanceláří typu Open space je vhodný pro sídla firem, call centra, vývojová centra atp. Součástí standardu, který je možno dále rozšiřovat je:

  • Velikost kanceláři v modulech cca 400, 600 a 1 000 m2 (celé podlaží)
  • Vnitřní značení společnosti (na recepci a na kanceláři)
  • Kvalitní zátěžový koberec v kancelářích, keramické obklady na toaletách a sanitárním vybavení
  • Vytápění a klimatizační systém
  • Integrované zářivkové osvětlení s intenzitou na pracovních místech minimálně 500 luxů
  • Minerální podhled
  • Minimální výška podhledu v kancelářích 2,7 m
  • Kuchyňka (1 na podlaží)
  • Toalety na každém podlaží
  • Plastová okna s izolačními skly
  • Horizontální žaluzie
  • Možnost datového napojení na optický kabel v objektu
  • Strukturovaná kabeláž – 4 zásuvky na buňku (cca 17 m2)
  • Silové zásuvky 4 na buňku (cca 17 m2)
  • Centrální recepce s 24/7 službou
  • Možnost parkování
  • Další vybavení dle dohody

Pro více informací a nabídku kontaktujete pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránce kontakty.

Sídlo firmy

nabízíme umístění sídla firmy včetně poštovní adresy a příjmu poštovních a kurýrních zásilek od 1100,-Kč/měsíc. Pro více informací prosím kontaktujte pfm@pfm-group.cz

Virtual office

Virtuální kancelář poskytuje vašemu podnikání všechny výhody prvotřídní kanceláře bez nutnosti zde fyzicky být!
Jednoduše použijte naši obchodní adresu v Obchodním centru a zajistěte si nejlepší dojem pro Vaše obchodní aktivity. Vyberte si umístění a délku nájmu. Vytvořte si obchodní presentaci v Brně a pozvedněte svůj obchodní image umístěním v prestižních kancelářích. Zapůsobte na svoje klienty profesionálním místem na setkání. Rozviňte svůj byznys s důvěrou. Za pouhých XXX za měsíc. Ideální pro marketingovou a prodejní prezenci.

Pro více informací a nabídku kontaktujte pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránceKontakty.

Proffesional office

Naše Konferenční místnosti Vám umožní organizovat jednání v opravdu profesionálním obchodním prostředí bez v klidu vyrušování hlučné kanceláře nebo hotelu. Navíc s možností využití telekonferenčního zařízení.

My zajistíme vše potřebné, takže vy se můžete soustředit na úspěch Vašeho obchodu

V průběhu jednání volně k použití širokopásmové připojení k Internetu (Ethernet, WiFi), projektor, flipchart a psací potřeby. S Vašimi hosty můžete využít možnosti tiskárny, kopírky, mailu a faxu, sekretářských služeb

Pro více informací a nabídku kontaktujte pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránceKontakty.

Serviced Office

Tento typ kanceláří je obzvláště vhodný pro nové investory, kteří chtějí vyzkoušet trh v novém prostředí před tím, než uzavřou dlouhodobé smlouvy, společnosti, které „přerostly“ svoji stávající kancelář a potřebují prostor pro svůj projektový tým, potřebují „někde“ pracovat zatímco se upravuje jejich kancelář; dále pak pro umístění pobočkové kanceláře či centrální prodejní kancelář.

Vy si vyberete velikost kanceláře a délku nájmu. Zde není žádná nutnost prvotních investic, žádné dlouhodobé investice, žádná překvapení. Plně vybavené a zařízené kanceláře, bezpečný a rychlý Internet, telefonní připojení s podporou profesionální recepce a multimediální obsluhované konferenční místnosti pro nejlepší podporu Vašeho podnikání

Poplatek zahrnuje

  • Prostor s 24/7 přístupem
  • Topení, osvětlení, voda
  • Obecné opravy
  • Recepce a správa služeb
  • Nábytek
  • Ostraha
  • Úklid

Dodatečné služby

  • Parkování
  • Administrativní služby
  • Personální agenda
  • Mzdová agenda
  • Náborové služby
  • Na místě IT a Telekomunikační podpora
  • Projektový managament
  • Služby pro Expatrioty

Pro více informací a nabídku kontaktujte pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránceKontakty.

Parkoviště

Parkování na pozemcích FORUM Business Centra

Parkování na veřejném parkovišti v těsném sousedství

Skladovací prostory

Výhodná možnost využití kvalitních skladovací prostor v suterénu objektu