Další nabídka prostor a služeb

Sídlo firmy

nabízíme umístění sídla firmy včetně poštovní adresy a příjmu poštovních a kurýrních zásilek od 1100,-Kč/měsíc. Pro více informací prosím kontaktujte pfm@pfm-group.cz

Virtual office

Virtuální kancelář poskytuje vašemu podnikání všechny výhody prvotřídní kanceláře bez nutnosti zde fyzicky být!
Jednoduše použijte naši obchodní adresu v Obchodním centru a zajistěte si nejlepší dojem pro Vaše obchodní aktivity. Vyberte si umístění a délku nájmu. Vytvořte si obchodní presentaci v Brně a pozvedněte svůj obchodní image umístěním v prestižních kancelářích. Zapůsobte na svoje klienty profesionálním místem na setkání. Rozviňte svůj byznys s důvěrou. Za pouhých XXX za měsíc. Ideální pro marketingovou a prodejní prezenci.

Pro více informací a nabídku kontaktujte pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránceKontakty.

Proffesional office

Naše Konferenční místnosti Vám umožní organizovat jednání v opravdu profesionálním obchodním prostředí bez v klidu vyrušování hlučné kanceláře nebo hotelu. Navíc s možností využití telekonferenčního zařízení.

My zajistíme vše potřebné, takže vy se můžete soustředit na úspěch Vašeho obchodu

V průběhu jednání volně k použití širokopásmové připojení k Internetu (Ethernet, WiFi), projektor, flipchart a psací potřeby. S Vašimi hosty můžete využít možnosti tiskárny, kopírky, mailu a faxu, sekretářských služeb

Pro více informací a nabídku kontaktujte pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránceKontakty.

Serviced Office

Tento typ kanceláří je obzvláště vhodný pro nové investory, kteří chtějí vyzkoušet trh v novém prostředí před tím, než uzavřou dlouhodobé smlouvy, společnosti, které „přerostly“ svoji stávající kancelář a potřebují prostor pro svůj projektový tým, potřebují „někde“ pracovat zatímco se upravuje jejich kancelář; dále pak pro umístění pobočkové kanceláře či centrální prodejní kancelář.

Vy si vyberete velikost kanceláře a délku nájmu. Zde není žádná nutnost prvotních investic, žádné dlouhodobé investice, žádná překvapení. Plně vybavené a zařízené kanceláře, bezpečný a rychlý Internet, telefonní připojení s podporou profesionální recepce a multimediální obsluhované konferenční místnosti pro nejlepší podporu Vašeho podnikání

Poplatek zahrnuje

  • Prostor s 24/7 přístupem
  • Topení, osvětlení, voda
  • Obecné opravy
  • Recepce a správa služeb
  • Nábytek
  • Ostraha
  • Úklid

Dodatečné služby

  • Parkování
  • Administrativní služby
  • Personální agenda
  • Mzdová agenda
  • Náborové služby
  • Na místě IT a Telekomunikační podpora
  • Projektový managament
  • Služby pro Expatrioty

Pro více informací a nabídku kontaktujte pfm@pfm-group.cz, nebo použijte odpovědní formulář na stránceKontakty.

Parkoviště

Parkování na pozemcích FORUM Business Centra

Parkování na veřejném parkovišti v těsném sousedství

Skladovací prostory

Výhodná možnost využití kvalitních skladovací prostor v suterénu objektu